• از آنها بپرسید کدام یک از محصولات و یا خدمات شما را اغلب بهرهگیری میکنند و چرا؟
با این سوال، شما محصولات دوست داشتنی خود را معرفی میکنید و در ضمن میفهمید که مشتریان از چه محصولی کمتر بهرهگیری میکنند.
• برای اینکه پی ببرید چرا برخی از محصولات و خدماتتان کمتر باره استقبال پیمان میگیرند، یک سوال جداگانه از مخاطبانتان بپرسید الی از نقاط سستی آنها مستحضر شوید.
بیشتر مطالعه کنید: ۳۷ احصاء مهم اینستاگرام در سال ۲۰۱۹
• از آنها بپرسید بزرگترین مانعی که آنها را از خرید کردن از شما منصرف میکند، چیست؟
• شما میتوانید سوالات کلی از مخاطبان خود بپرسید. سوالاتی که به رویدادها روز پهنه کاری شما مرتبط باشند و مخاطبان را وادار به کمپانی در این چالش کند. یا از آنها سؤالات تصادفی، بحث برانگیز، خندهدار و شگفت بپرسید (که مستقیماً به شغل شما مربوط نمی شوند). عقیده خود را در باره یک اتفاق تازه بپرسید، چگونه آنها قصد دارند تعطیلات خود را بگذرانند، کتاب باره علاقهشان چیست؟ و …
پرسش و پاسخ در استوری اینستاگرام |
• بزرگترین دغدغه مشتریانتان را بیابید. برای اینکار کافیست یک سوال درباره دغدغهشان در پهنه فعالیت خویش بپرسید تا بتوانید دغدغههای آنها را رفع کنید.
مثلا اگر شما دارای برند پوشاک هستید، از آنها بپرسید، برای کدام لباس بیشترین هزینه را در سال میپردازند؟ سعی کنید آن جامه را با هزینه کمتر برای آنها تولید کنید.
• یک سوال در پست اینستاگرام از مخاطبان بپرسید و بین جوابهای درست قرعهکشی کنید و در پست بعدی برنده را شناسایی کنید و اعتماد برپایی کنید. سعی کنید سوال بحران برانگیز باشد و مخاطبان را درگیر پست شما کند.